יום ראשון, 25 באוקטובר 2015

לא רק רפואה

בזמן האחרון מצאתי את הזדמנות לממש את אהבתי לבמה. כבר בילדותי ובנעוריי השתתפתי בהצגות בתאטרון הקהילתי בארגנטינה. לאחרונה אני משתתף כשחקן ראשי בהצגת הבכורה לתאטרון אזורי מגידו.
ד"ר בני וגנר (משמאל) בחזרות להופעה

יש פה במועצה הרבה כוחות של אנשים מאוד מוכשרים ומאוד מקצועיים בתחום התאטרון והמשחק, כמו במוזיקה, מחול, ושירה, ואני חושב שמאוד חשוב לייסד ולטפל גם בקבוצת תאטרון. אנחנו היום בעיצומן של החזרות וזו חוויה מדהימה. 19 שחקנים על הבמה בקומדיה שנונה ומצחיקה, עם אנשים כל כך מוכשרים, בחברות, בהומור, בגיבוש. נפלא. המוטיבציה שלי מאוד מאוד גבוהה וזה מה שמאפשר לי למצוא את הזמן הנחוץ ואני, כמו כולם, מרגיש מחויבות מאוד גבוהה ומצפה בקוצר רוח לעלות על הבמה.

כתבה על השתתפות של ד"ר בני וגנר בהצגות תאטרון אזורי מגידו:  http://www.megido.org.il/media/sal/pages/glion_yaoli_15.pdf

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה